.

Min blogg har såkallat sommaruppehåll.
Eller så kan man säga att jag är så jävla less på att sitta vid datorn så jag inte pallar blogga.
Men eftersom denna svacka inträffat på sommaren så får det kallas sommaruppehåll.
Låter ju så mycket bättre på nåt sätt.

Anyway. Det har inte hänt något spännande sen jag kom hem.
Jag har ätit och legat på soffan. Inte ens gjort min dagliga situp. Numera rullar jag ur sängen.
Så ni vet.

Imorgon åker jag förmodligen ut till stugan med mamma och där kommer jag nog bosätta mig i sisodär två veckor.
Bortsett från midsommar. Då är det fest som gäller, även om jag kan erkänna att jag inte är så sugen på alkohol.
Men det kanske inte är så konstigt med tanke på alkoholkonsumtionen de senaste två veckorna.

Nu ska jag och Stieg Larsson gå och lägga oss. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0