.

Sådär ja.
Ny dag - ny motivation.

Idag, eller ja, igår, hade jag ingen mystisk sjukdom.
Äcklet på halsen är dock kvar, sandpapper.com, men min kära
mamma avfärdade min teori om att jag har skabb.
Även fast jag berättade med stor inlevelse om hur synd det var om mig,
hur ont det gör och hur ful den osynliga torrfläcken är,
samtidigt som jag demonstrativt kliade mig på halsen.
Mamma - "Ta av dig halsbandet, du har nickelallergi"
Slut på diskussionen.

Nu mina kära vänner ska jag sova.
Imorgon ska jag köpa födelsedagspresent till min syster som fyller år idag/igår
samt min bror som fyller år på lördag.
Jag har även ett inplanerat besök hos Frida, som lyckats med bedriften att få körkort.
Enligt min planering har jag även ett prov i naturkunskap, men det ska jag skjuta lite till på.
Bara för att inte göra någon förvånad genom att faktiskt dyka upp, menar jag.

Kommentarer
Postat av: weronica

godnatt och sov gott! :)

2008-02-01 @ 00:41:50
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0