.

Hypokondrin håller i sig.
Detta är inget jag hittar på för att jag ska ha något att skriva om.
Jag tror verkligen helt plötsligt att det är en massa fel på mig.

Igår var jag helt säker på att jag hade en hjärntumör.
Jag tyckte jag såg jättedåligt trots att jag hade linser, det flimmrade framför ögonen och hade ont i huvudet.

Idag har jag skabb.
Det kan inte vara annat.
Jag är torr som ett sandpapper och det kliar fan överallt.

Och nu håller jag på att drabbas av tandlossning.
Det gör så fruktansvärt ont i hela nedre tandraden på höger sida,
så det kan helt enkelt inte finnas någon annan förklaring.
Hål har jag inte och ingen inflammation. Alltså - tandlossning.

Det är inte så roligt det här.
Och imorgon ska jag tvingas på broman för att göra min sista labb.
Jag gillar inte mina kurskamrater. Dom är så jävla kassa allihopa.
Sist fick jag instruera en 40årig tant hur man fick igång blodtrycksmätaren.
Retards.

Nu ska jag kolla på Fråga Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0