.

Jag har en torrfläck.. nåt.. whatever på halsen som kliar, är rött och torrt som sandpapper.
Det är äckligt. Och fult. Fast det syns inte direkt. Men tillräckligt för att vara ett i-landsproblem.

En annan sak jag kommit på, eller rättare sagt kommit till insikt med, är att jag m-å-s-t-e färga håret.
Jag vill färga hos en frisör för att förhoppningsvis få ner procenten på att det kommer bli katastrof.
Men grejen är ju att färga håret på salong inte direkt kostar 80kr som en hemmafärgning gör.
Man får snarare lägga på en nolla. Och vem fan har så många hundralappar?
Livet som hemmafru må vara riktigt soft, men det gör ju en inte ekonomiskt oberoende direkt.

Nu ska jag sova. Och kliva ur sängen före tolv imorgon. Och plugga hela dagen.
Och man kan ha sex med kläderna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0