.

Jag har inte fått blogga för min dator på hela eftermiddagen.
Lite dålig stil tycker jag.

Besöket hos tandis gick bra.
Eller ja, min tandläkare misshandlade sönder munnen på mig så jag blödde som om jag hade
blivit nedslagen när jag gick därifrån, men jag hade ingen inflammation kvar och dom ska
inte dra ut visdomständerna på mig.
Mest för att det helt enkelt knappt skulle gå. Rötterna är som två krokar och sitter inte rakt som dom tydligen
gör på resten av befolkningen, så ska man dra ut mina visdomständer så måsta man öppna käkbenet också.
Bara att höra "öppna käkbenet" fick mig att bli yr och kallsvettig, så jag tackade alla högre makter som finns
för att jag blev lite felkonstruerad.

Aja, ikväll har jag kollat på Outsiders, som kan ha varit det konstigaste jag sett,
och vräkt i mig en påse med tortillachips med ostsmak.
Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag tycker dom är fruktansvärt äckliga eller om jag gillar dom.
Det är jobbigt när man har sådana världsproblem att fundera på som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0