.

Klockan är snart tre och jag sitter fortfarande i min röda morgonrock och ser ut som en förrymd, nedknarkad tomte.
Snygg alltså.

Idag ska jag till tandläkaren. Jag hatar min tandläkare. Han är ond, som jag nämnt tidigare.
Jag borde fila mina naglar också, appropå ingenting, men jag vet inte om jag hinner med det idag.
Har ju trots allt lovat att jag ska diska.

Och tydligen ska jag göra nån töntig planering för kurserna jag ska läsa på distans i vår.
Jag gillar inte den idén.
En planering innebär att jag måste göra saker på bestämd tid. Inte en av mina starka sidor alltså.
Alla lärare borde vara som Staffan som jag har i Nk. Han har fortfarande inte ballat ur för att jag
inte gjort ett prov som jag skulle gjort i november. Det är vad jag kallar en bra lärare.

Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv och göra ett graciöst svanhopp in i duschen.
Sen får vi se vad som hinns med och inte.
Kanske är nåt mindre bra på tv som jag måste se.

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0