.

Trött tjej. Borde sova.
Ovanligt nykter igår, men även ovanligt tråkigt på Stadt.
Kvällen kostade mig tjugofem kronor, vilket känns överkomligt.
Fick gå in gratis med Anna eftersom hon skulle fota, och sen behövde jag
inte betala garderob heller. Även om hon som stod där såg mycket skeptisk ut.
Alkoholen hade jag kvar sen nyår, som dessutom min syster köpte åt mig utan
att vilja ha några pengar för det, så varenda liten droppe cider var gratis.
Dom tjugfem kronorna la jag på en halv pizza på Robertos.
Jag och Anna hade en romantisk middag mitt i förfestandet.
Överkomligt, som sagt.

Planerna för morgondagen är att diska och äta omelett till frukost.
Och nu ska jag gå och leta reda på min katt och sedan ska jag ta
mp3:n aka mobilen och gå till sängs med Three Days Grace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0