.

Om ändå någon bara kunde komma och göra frukost till mig varje morgon.. förmiddag.
Mitt löfte om att sluta äta enbart kakor, alternativt chips till frukost går ju sådär måste jag säga.
Grymt jävla tråkigt och jobbigt och ställa sig och fixa frukost det första man gör när man
äntligen tagit sig ur sängen. Som om inte det vore nog med ansträngning..

Men nog om det.
Idag har jag bakat kolakakor. Dom blev jättefula, för tunna och lite sega.
Men det smakade bra så jag är rätt nöjd med min prestation ändå.
Och för att undvika mina naturkunskapsböcker till varje pris så fortsatte jag med att hålla mig sysselsatt..
Jag städade, vilket egentligen mest innebar att plocka upp en jävla massa kläder
från golvet och urskilja vilket som var nytvättat och vilket som skulle i tvättkorgen.
Sedan slog jag på stort och strök mina nya gardiner och satte upp dom.
Det är vad jag kallar riktig hemmafru-spirit.

Och nu mina kära och okära vänner ska jag bege mig till sängen.
Tänkte ta mig en tripp till stan imorgon för att se lite folk, möjligtvis hitta något mindre lodisaktigt
att ha på mig på lördag då jag och mina kumpaner har en inplanerad fylla och även
lura till mig en El maco på McD.

Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0