.

Och ännu en gång vet ingen vad jag gör uppe fortfarande.
Det är inte konstigt att jag sover länge på dagarna med den här dygnsrytmen.
Ska bli ändring på det, snart.

Men nu kära läsare (hur nu någon ens tar sig tid att läsa min blogg nu förtiden, men joorå)
ska jag ta min man som somnat på stolen här bredvid och förflytta oss till sängen.

Imorgon ska jag ta tag i Expidition: Baka kolakakor och helt enkelt skita i att plugga.
Min lärare har ändå fattat vid det här laget att jag är en sjukt seg människa när det gäller att ta tag i saker,
så han kommer nog inte bli förvånad över att jag skjuter upp provet till nästa vecka.
Men nk-uppgiften ska han få imorgon så han har lite helgläsning. Snällt av lag benice.

Okej, nu ska vi gå och lägga oss.

Btw har min hy i ansiktet fuckat upp sig och jag är så jävla torr.
Och då snackar vi inte lite oåterfuktad hud, vi snackar sandpapper.
Jag har smörjt ansiktet med idomin dom senaste två kvällarna.
Det enda som händer är att jag ser ut som ett spöke och att kudden blir kladdig.
Detta är enligt mig inte okej.
Imorgon går jag loss på smörpaketet om det inte skett en radikal förbättring.

Nu ska vi sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0