.

Den här dagen kunde ha blivit rätt så bra om jag bara låtit bli att kliva upp i förmiddags.
Det mesta som kunnat gå fel, har gått fel.
Så, idag har jag hittills lyckats med att:


- Nästan bryta lårbenshalsen på väg till postlådan.
Jag var ungefär en millimeter från att göra årets praktvurpa.

- Suttit och gjort ett helt A4:a med naturkunskapsuppgifter.
För att sedan upptäcka att det var "Exempel" och svaren stod längst ner på papperet.

- Spillt ut en halv påse med pocornkärnor på golvet i köket.
Mamma sov = jag fick plocka för hand. Jag gissar på att det var ungefär en miljon majskorn.

- Fått datorn att balla ur efter jag försökt att laga den.
Nu funkar inte webb-tv på kanal5.se och jag kan inte kolla på "I huvudet på Gynning."


Det är alltså inte min dag idag heller kan man konstatera.
Så här sitter jag nu med nypoppande, översaltade, pocorn.
Jag har inget att kolla på på datorn, det är inget att se på tv och plugga tänker jag inte ens fundera på att göra.
Nä, nu ska jag sitta här och sura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0