.

Jag har blivit en usel bloggare.
Egentligen skulle jag vilja blogga mer, men jag har ju verkligen inget att skriva om oftast.
Eftersom jag själv tycker det är ganska tråkigt att läsa inlägg som bara handlar om
vad man ätit till middag och vilka tvprogram man ska kolla på, så tänker jag inte
författa så många sådana inlägg själv.

Dock brukar jag komma på massa roliga saker när jag går och lägger mig och inte kan sova,
men det glömmer jag ju såklart tills jag sitter här.
Borde helt enkelt skaffa en laptop och trådlöst internet.
Skulle ju kunna bli lite fler inlägg åtminstone.

Men så fort det dyker upp nåt spännande så återkommer jag.
Sådär 2012 alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0