.

Dagens planer bestod av:
- Kliva upp klockan 9
- Plugga
- Luncha med Frida
- Prata med studievägledaren på CUL

Idag har jag:
- Lunchat med Frida


Vad mer kan man begära?
Jag sminkade mig, jag kände mig gammal när jag såg alla gymnasiebarn på stan,
jag blev blöt om fötterna, jag fick äta min älskade el maco chicken och 
jag och Frida gick igenom några världsproblem.
Är ju mer än vad jag gjort, sammanlagt, den senaste månaden lix.

Imorgon är mina planer, än en gång att kliva upp klockan nio och att plugga.
Igår ringde alarmet, jag stängde av det och sov till halv två.
Idag ringde alarmet, jag ställde fram det två timmar och sov till elva.
Det är svårt att hitta motivationen till att kliva upp helt enkelt.
Men än är inte veckan slut. Kanske kan lyckas en dag åtminstone.

Nu har jag snart vräkt i mig en påse Esterella dillchips. Less fat.
Men dock så har jag fått i mig 1200 kalorier.
Nästan hela dagsbehovet det.
Hutlöst.
Fast eftersom jag är i en gå-upp-i-vikt-för-att-få-tillbaka-mina-boobs-fas
så är det bara bra med några tusen extra kalorier.
Mitt lilla ätavbrott på en vecka tog fan allt mitt reservfett.
Alltså det jag har i boobsen och det jag sitter på.
Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0