.

Bloggen gillar inte mig.
Har inte fått logga in på flera dagar.
Hade en riktigt bra inlägg på gång härom kvällen som
handlade om varm mjölk med honung i.
Men det känns tråkigt att skriva om såhär i efterhand,
och dessutom dricker jag julmust för tillfället.

Insåg nyss att det var lördag, en halvtimme innan den är slut.
Har väldigt bra verklighetsuppfattning nu för tiden.
Men imorgon är sista dagen på min tycka-synd-om-mig-själv-period,
så jag ska väl ta och rycka upp mig och göra något vettigt med mitt liv till veckan.
Tror jag ska börja med att börja borsta håret igen.
Och fixa systemgrejsnåntingvaddetnuheter till datorn, eftersom det
i vanlig ordning krånglar.
Tror jag har den inverkan på elektriska prylar.
Går sönder bara jag tittar på dom.

Det händer helt enkelt inte mycket i mitt liv just nu.
Har klippt av mig mina monsterlånga naglar för en gick av när jag skulle öppna en kakburk.
Och idag slutade min pencellinkur.
Jag är fortfarande inte frisk.
Det gör ont och blöder i mitt tandkött. Så jävla ocoolt.
Har tid hos TL på måndag, men den tänker jag avboka för jag hatar min tandläkare.
Han är ond och den mest osympatiska människa jag stött på.

Annars är den kommande veckan och hela min vår ganska öppen för förslag.
Ska nog ta tag och läsa den där medicinkursen tror jag.
Får ju åtminstone ett studiebidrag om jag läser den på heltid.
Och ettusenfemtio kronor skulle jag behöva, och så mycket mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0