.

Okej. Jag inser att jag blivit en dålig bloggare.
Men jag har ju åtminstone haft mina anledningar.
Inflammation i hela käken är helt enkelt inte att leka med.
Från nyårsafton fram till igår så tuggade jag inte på en endaste liten matbit.
Och i 4 dagar fick jag nästan inte ens i mig vatten.
Jävla bantningskur kan jag lova.
Och utan att överdriva så vill jag påstå att jag aldrig haft så ont i hela mitt liv.

Jag kunde inte ha munnen öppen
och jag kunde inte ha den stängd. Fatta dilemmat bara med det(?)
Jag kunde inte svälja,
jag kunde inte spotta,
jag kunde inte prata,
jag kunde inte tugga,
jag kunde inte sova och
jag orkade inte vara vaken.
Jag har gråtit, jag har kräkts och jag har legat i fosterställning och trott att jag skulle dö.

Men nuså.
Har fortfarande grymt ont i hela tandköttet, men kan åtmistone borsta tänderna lite försiktigt nu.
Det var v-i-d-r-i-g-t att inte kunna göra det på 6 dagar när man har var fulla munnen.
Men jag har iaf börjat äta annat än soppa nu och jag tar pencellin tre gånger om dagen.
Så ja, fram till sommaren ska jag väl vara fit for fight igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0