.

Ännu en gång sprack planen på att kliva upp runt tio sådär.
Halv ett orkade jag äntligen rulla ur sängen. Inte ens dagens sit-up blev gjord, jag orkade inte.
Men två uppgifter på geografin är gjorda. Och jag är så stolt över mig själv så jag skulle
vilja fira med pizza och en stor cola. Men eftersom jag är sunk.com idag så tänker jag inte
visa mig utanför dörren, med risk för att ge människor jag möter, men för livet.

Jag hatar när någon ringer till mig från skyddat nummer.
Idag var det någon som ringde. Jag svarade inte.
Sen ringde dom två gånger till, med cirka trettio sekunders mellanrum.
Vem är så ivrig att prata med mig egentligen? Dom ringde säkert fel. Därför svarade inte jag då heller.
Men lite nyfiken blir jag såhär i efterhand. Men det är smällar man får ta.
Dom kunde väl åtminstone ringa från ett nummer som syns så jag kan kolla upp
på eniro vem det var, eftersom jag inte svarar när jag inte vet vems nummer det är heller.

Anmält mig till högskoleprovet har jag också lyckats hinna med.
Jag har ju varit så grymt effektiv idag så jag skulle kunna ligga på soffan med gott samvete
resten av veckan. Och ska jag vara ärlig så tror jag att det är precis vad jag ska göra också..

Nu ringer det där skyddade nummret igen. Undras vem det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0