.

Och vinnare i dagens lodistävling är.. benice !
Jag är oerhört snygg idag, menar jag alltså.

Idag är jag duktig och pluggar. Dock väldigt motvilligt.
Det gör fysiskt ont att läsa geografi, jag lovar. Och då menar jag inte bara för att boken är tillräckligt tung för att döda någon med, utan för att det är så jävla tråkigt så ögonen svider.
Så jag har övergett geografin för etik nu. Inte så mycket roligare, men ack så mycket mindre komplicerat.

Även att min kumpan Anna lyckades ta körkort idag.
Hon ska hämta mig sen så vi kan ha romantisk middag på McD.
Chickennuggets och flurry tror jag det får bli.. Med tanke på att dagens lunch bestod av vita bönor.
Jag är helt enkelt värd något gott.

Nä, åter till studierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0