.

Idag har jag ätit middag, två gånger.
Först åt jag pasta med kyckling och fetaostsås och sedan åkte jag till stan och åt pubmacka med mina kumpaner.
Ett tag kändes det som om magskinnet skulle spricka, men den känslan höll väl i sig en timme ungefär.
Sen var jag lika sugen på chips och pizza som vanligt. Det måste vara en sjukdom.
Nyss tänkte jag kolla på Fråga Olle på web-tv, men kanal5.se kände inte för att visa mer än en stor svartvit ruta,
så jag får nog se mig besegrad och bege mig till sängen istället.
Imorgon hoppas jag någon vänlig själ har gjort frukost till mig när jag kliver upp.
Sedan får personen i fråga gärna fixa mina naglar också.
Och noppa mina ögonbryn.
Och plugga åt mig.
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0