.

Milt sagt, skulle man kunna säga att min ländrygg är död.
Det gör fruktansvärt ont både när jag sitter och ligger och jag är alldeles svullen. Inte coolt.
Vad som orsakat det hela är oklart. Skulle kunna vara en idottsskada sen gårdagen då jag gav mig på
pilatesbollen för att träna framför tvn. Jag ramlade av den flertalet gånger, vilket alltså kan vara orsaken.
Jag är inte gjord för att träna helt enkelt. Så jag fortsätter nog med att vara nöjd med min enda sit-up jag gör varje morgon jag kliver upp, dom dagarna jag inte rullar ur sängen förstås..

Detta gör mig iaf ännu mer opepp inför kvällen. Just nu känner jag bara för att ligga på soffan hela kvällen med en stor skål pocorn. Men eftersom jag gör det alla andra dagar i veckan kanske jag skulle ta och pallra mig iväg ändå.
Och dessutom står det ju en kvarting i frysen och väntar på att bli uppdrucken.
Nä, nu ska jag rycka upp mig. Fullast vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0