.

Jag tror att mina äggstockar är på väg ut ur mig. Jävlar i helvete vad ont det gör.
Tog en av mina knarktabletter som jag har kvar sen jag hade inflammation i tandköttet, och tror ni det hjälpte eller?
Nej nej.
Men jag blev sådär mysigt trött av den, så jag ska nog ge mig av till sängen snart.
Och som om det inte vore nog med mensvärk så är jag ju förkyld också.
Ögonen är röda, jag nyser som om jag fått världens pollenallergi och det rinner ur näsan.
Inte okej.
Ni som hängt med ett tag vet ju att jag har lite problem med att andas med bara munnen.
Och någon nässpray har jag inte.. Vilket nog är bäst så eftersom jag blir beroende på två sekunder.
Alltid detta dilemma när jag är förkyld. 

Men trots diverse krämpor så har jag börjat med min etikkurs idag och gjort den första diagnosen.
Bakat har jag också gjort. Muffins blev det inte som planerat, utan istället nåt sorts kokosgodis.
Det blev svinäckligt och jag slängde alltihopa.
Så jag säger som min bror; Varför göra något själv när det finns folk som har betalt för att göra det åt en?

Haha, nu domnar fingrarna bort.
Vadå starka tabletter?
Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0