.

Helt ärligt så är jag lite missnöjd med livet för tillfället.

Årets mest bortkastade pengar på Stadt igår, 80 spänn för att gå runt, runt, runt och ha.. tråkigt.
Har fortfarande inte riktigt kommit fram till varför det var tråkigt, hade en lagom fylla, det var helt okej med folk och öppet både uppe och nere.. Men det var tråkigt helt enkelt.
Skulle dragit hem efter middagen och myset hos Frida istället, hade varit så mycket smartare.
Men ja.

Så idag har jag legat på soffan och tyckt synd om mig själv som gjort av med åttio kronor helt i onödan.
Hade varit så mycket roligare att elda upp dom. Faktiskt. Ångesten hade nog varit den samma efter bortslösandet, men nöjet under tiden hade varit mycket större.. Eller så kan man göra som Frida och svälja pengarna.

Och eftersom jag är lite, vad ska man kalla det.. miserabel.. för tillfället så sätter jag 10 kronor på att kläderna jag skickat efter kommer vara fula, inte passa eller bli försenade så jag får dom 2014.

Dessutom är mina smärtstillande slut nu vilket innebär en natt utan att vara i morfinland så att säga.
Hade iofs ingen igår när jag la mig heller, men då var jag fortfarande i dimman och stentrött.

Livet är på topp för tillfället. Jag sa ju det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0