.

Vet ni hur mycket jag tycker det suger att O har flyttat nu?
Typ jättemycket om jag ska vara ärlig, det suger så hårt så det nästan blöder.
Så därför blev det tröstshopping. 1600 pengar tröstshopping.
Sådär hade jag råd med det faktiskt.
Så nu har jag ångest också.
Fast jag har varit vuxen och beställt höstjacka och jeans och mössa och sånt viktigt.
Eller ja, flera mössor, och flera jeans, och två tröjor också, men bara en jacka faktiskt.
Lite självbehärskning måste man ju ha. Eh.
Så ja, jag har faktiskt shoppat i rent terapisyfte, så det gills nästan inte.
Och nu ska jag föra över lite pengar till diverse familjemedlemmar jag är skyldig.
Det är ju också precis vad man vill göra när man fått lön och sedan nästan spenderat hela den på kläder.
Precis vad man vill göra. P.r.e.c.i.s.

Färgat håret har jag gjort idag också. Det blev jättebra och precis som jag ville ha det.
(Med tanke på ovanstående text så skulle man kunna tro att jag är ironisk här, men icke.
Nånting ska väl även gå bra för mig)
Och nu är jag glad att jag inte färgade det mörkt. Fy fan vad bra jag trivs i blont.
Är man blond på insidan så varför inte vara det på utsidan också menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0