.

Jag tyckte det här var en bra dag, ända tills jag kom på att den sög. Jävligt snopet.
Skulle fika med pappa - pappa ville inte fika längre. Halvonödigt stadsbesök alltså.
Hittade varken något vettigt eller ovettigt på stan, fast jag vandrade runt där i över en timme och hatade läget.
Strömmen gick och alla lampor slocknade när jag klev in på H&M, vilket jag tog som ett tecken och gick till mammas jobb.

Fick pizza till middag, vilket med närmare eftertanke inte alls sög, men pizzan var enorm och jag orkade inte äta upp den och det är ju helt enkelt inte okej. Och be om en kartong och ta med hem, det är defenitivt inte okej så vida du inte just fyllt fem.

Så för att muntra upp mig själv skulle jag kunna beställa kläder nu.
Men tröstshopping är aldrig bra, det slutar bara med att jag köper saker jag inte alls egentligen vill ha, och får sedan ångest över att jag gjort av med pengar.
Så istället ska jag vara förnuftig och bara klicka in på hm.com, skriva upp det jag vill ha och sedan undersöka om läget är detsamma imorgon, och då skicka in beställningen.
Jag har mina ljusa stunder gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0