.

Sen i söndags har jag och O sett 5½ filmer. Vi skulle kunna bli filmressensenter nu. Eller vad det nu heter.
En halv film i söndags, men den var tråkig och jag kommer varken ihåg vad den hette eller vad den handlade om,
i måndags kollade vi på The Ring och Strangers och igår såg vi en film som inte hade något slut eller berättade ett dugg om själva handlingen, en film som hela tiden verkade som det skulle bli en porrfilm och sedan en annan som var väldigt obehaglig och handlade om nå läskiga psykon. De två första var alltså mindre bra, och den sista var helt okej.

Hittills idag har jag i alla fall varit grym på att vara slacker.
Sitter fortfarande i morgonrock och har varken duschat eller gjort något annat vettigt med dagen.
Men klockan sex ska jag och mamma äta på Nojs och sen ska vi på Glada Hudik teatern,
så då är det slut med lodisstilen.
Nä, nu ska jag bli människa och sen ska jag kolla på Idolrepriser i sällskap av pringleschips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0