.

Goder afton som man kan säga.
Igår hade jag namnsdag, fick massa hjärtliga gratulationer. I min bubbla alltså.
I verkligheten var det bara mamma som sa något, och det var nog mest för att hon också heter Louise i andranamn.

Mitt liv som slacker börjar ta sig, dock har jag inte riktigt kommit in i det helt än.
Kan bero på att jag haft sällskap de två senaste kvällarna, och därmed sminkat mig.
Men mjukisbyxorna har varit på. Kanske lite för bekväm av mig i sällskapet, men det bjuder jag på.

Nu ska jag läsa aftonbladet och bli allmänbildad, och sen ska jag och O kolla på film.
Igår såg vi en helt vidrig skräckis som hette Strangers eller liknande.
Fy fan i helvete vad rädd jag var. Och då kan man tillägga att jag är skräckfilmsmästare i vanliga fall.
Inget brukar bita på mig. Men jag tror det är åldern. Jag har märkt att jag blir räddare och räddare för saker med åren.

Bokat dejt med Magnus på L'artist nästa fredag också.
Ny frissa och ny hårfärg tror jag.
Och imorgon ska jag besöka synsam och se vad det skulle kosta att köpa ett par brillor.
Och sen ska jag beställa kläder.
Jag får lön imorgon, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0