.

Jag tar tillbaka det där om att det varit skönt att inte göra nånting idag.
När jag tänker efter har jag haft skittråkigt.
Efter os-sänningarna slutade så kollade jag på helt meningslösa tvprogram i fyra timmar till.
Fyra timmar! Det mina vänner, det är tragiskt.
Trots att jag lovat mamma att jag skulle dammsuga huset idag, så har jag inte gjort det.
Dock tror jag inte att jag säger att jag kollade på meningslösa program i fyra timmar istället för att städa,
nä, nåt med huvudvärk och att det är allmänt synd om mig låter bättre.
Men imorgon, då ska här städas minsann. Mitt rum ser ut som det varit slagfältet för ett mindre krig,
vilket det också sett ut som i sådär tre månader nu. Så det är dags, som sagt.
Även att min ena lins har varit fläckig och jävlig hela dagen, och jag har inte gjort något åt det - trots mitt onödiga tvtittande på fyra timmar.. För tittandet på os, det ser jag inte som något onödigt.
Nä, fy fan vad lat jag varit idag. Jag får ångest.
Nu ska jag tröstäta pocorn.. Och sen ska mamma få psyk på mig för att jag inte gjort rent pocornmaskinen i samma sekund jag poppat klar..Samma sak varje gång.
Men så har kvinnan ltie hybris över att det är HENNES pocornmaskin också som hon fått i julklapp.
Det påminner hon mig om ganska ofta.
Trevlig tant ibland, den där mamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0