.

Kan någon ge mig några tusen så jag kan köpa en ny mobil?
Ta nummerlapp och ställ er i kö så att säga.
Inte nog med att den stänger av sig själv med jämna mellanrum, nu
har vibratorfunktionen flippat också, och ger ifrån sig olika många durr varje gång
jag får sms. Inget livsavgörande fel kanske, men ack så störande.

Lat dag idag. Inte duschat, inte sminkat mig, knappt fått på mig kläder.
Legat på soffan hela dagen, med undantag då jag hämtat något ätbart.
Sjukt skönt med en sån dag emellanåt. Har faktiskt inte blivit en enda riktig slackerdag i sommar tro det eller ej.
Men annat blir det till hösten gissar jag på, vilket kommer sabba husfriden något enormt.

Väldans sugen på pubmacka är jag också.
Onsdag imorgon, men noll kronor på kontot.
Ingen pubmacka för lag benice.
Men kanske lite sällskap av O. Det har åtminstone varit gratis hittills.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0