.

Idag är det min tjugo år och fyra månaders dag. Hipp hipp hora.
Och vad jag vill säga med det är att jag fortfarande inte varit in på systemet sen jag fyllde år.
Det är lite komiskt att jag var där oftare innan jag blev laglig att handla där själv.
Och nu står det en liter vodka mango i kylen, så med mitt storsupande lär jag inte behöva inhandla
något i alkoholväg på några månader iaf.

Imorgon ska jag jobba. Eftermiddag. Tror jag. Och hoppas jag.
Är ju numera känd som den som varken kan läsa eller kan veckodagarna på jobbet, så jag får
väl kolla en gång extra innan jag lägger mig. Man kan ju inte bjuda på sig själv allt för många gånger menar jag.

Men trots att jag jobbar eftermiddag imorgon och inte börjar förän halv två, så ska jag ta min man under armen och gå och lägga mig och läsa nu och vakna utvilad imorgon, börja dagen med rostade mackor med marmelad på och sedan förhoppningsvis få ett nytt digipass på banken och därefter vara taggad för att jobba.
Dock är jag lite tveksam till det sistnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0