.

Kul grej det här med att jobba.
Höhö.
Icke.

Min rygg är död, jag har tillfällig (hoppas jag åtminstone) tinnitus, ögonen stänger sig själva, huvudet känns som det väger sådär 20kg, hela min kropp är allmänt slutkörd med andra ord. Fyra dagar i sträck - död benice.
Låter sjukt töntigt, men jag hade inte orkat en timme till när jag gick hem idag.
Hur pallar man vara på ett sånt där ställe i 15 år? Själv funderade jag starkt på att säga upp mig idag, och då har jag jobbat i fyra veckor.
Jag gruvar mig redan för att jobba fredag, lördag och söndag nästa helg. Finns roligare saker jag skulle kunna pyssla med om man säger så.
Jag är inte gjord för att arbeta! För att citera Frida..

Men i övrigt leker livet. Ska bli sjukt skönt att sova i sin egen säng med min tickande klocka på väggen.
Borde verkligen byta lakan, men vem fan orkar det såhär mitt i natten?
Det är bara mysigt att sova på en kudde som det är blod på. Och det är inte näsblod om man säger så.
Ingen kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0