.

Idag är jag inte så bitter som jag var häromdagen. Nej idag är jag fånigt glad och har inte ens särskilt mycket ångest över att jag ska upp klockan sex imorgon för att gå till jobbet.
Något less på min nuvarande kroniska issue med äggstockarna, men inte ens det lider jag speciellt av trots allt.
Lite less på att det aldrig är något vettigt på tv nu för tiden också, jag måste säga att jag ser fram emot att det blir höst så det börjar lite bra serier och dålig fredagsunderhållning jag kan kolla på.
Nä, ryggläge några timmar och sen några timmars sömn, har nog en del timmar att ta igen sedan natten som var..
Jag är för gammal för att vara vaken till klockan tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0