.

Vet ni vad jag stör mig på?
När folk har tvång på att man måste logga in på bilddagboken för att kunna kolla på deras bilder.
Eller ännu värre, när man måste vara vän med dom.
Hur ska jag kunna snoka om jag måste logga in, hälsa, skicka en vänförfrågan och sedan se dum ut när dom avslår den?
Herregud människor, sluta vara så privata. Så spännande liv har ni inte.

Jag är in så argig som jag låter. Problemet är att jag är, och har varit så fruktansvärt kissnödig den senaste timmen så det har böjat göra ont nu. Så nu ska jag stänga av dumburken, lätta på trycket och krypa ner under täcket som jag redan är inlindad i. Så hur det går med nedkrypandet, det får vi se.

Kommentarer
Postat av: Alex

Precis, det där fenomenet på både bilddagboken och Facebook! Vad gör deras liv så mycket mer privata än någon annans?

2008-08-06 @ 09:54:54
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0