.

Satan så att säga.
Min nacke är död, och har även dålig inverkan på resten av kroppen som också känner sig död.
Jag sprang runt som en jagad kanin från klockan tre till sex tror jag.
Men resterande kvällen var lugn, så då lyxade jag till det med fyra glassar, te och Sommar med Ernst.
Finns det nåt trevligare än att få sätta sig i en fåtölj när det är helt tyst på avdelningen, alla har lagt sig och man är klar med allt? Inget trevligare i jobbvärlden i alla fall.

Imorgon åker jag ut till stugan. Blev lite dåligt med skjuss och bussförbindelser idag, så jag vart kvar en natt till i hopp om att få mysa med O, men han spelade poker så jag fick mysa själv. Väldigt omysigt.

Fick iaf mina bröllopskläder inhandlade idag som planerat. Och ett par jeans som inte var planerade.
Men 100 spänn liksom, är det ens lagligt att låta bli att köpa dom då?
Hittade en sjukt söt skjortklänning också, men fanns bara i svart/vit i min strl. Och det var i ljusblått/vitt den var mest sötig.
Men lag mami tyckte jag skulle gå och prova den svartvita ändå, hon kunde tänka sig att bidra om den satt bra.
För jag vågade aldrig prova den eftersom det är dumt om det blir för mycket kärlek när man inte har råd.

Nä, 180cm säng väntar på att jag ska lägga mig i ett hörn och se väldigt liten och ensam ut.
Natti

Kommentarer
Postat av: Alex

Det är därför man ska ha en 90säng och den hotellkudde bredvid sig som man kramar!

2008-08-06 @ 09:58:12
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Beata

Min mamma kör oxå alltid den taktiken " ååh vilken fin, den måste du köpa! Nej förresten, jag köper den åt dej!" trevligt värre alltså :)

2008-08-06 @ 10:12:49
Postat av: Anna

min mami bidrar med en hel del kläder faktiskt. så lägger hon till "jag kan ju låna den ibland" eller när hon köpt kläder och säger "titta vad jag har köpt! Du får låna den hur mkt du vill!" det är väl den största saknaden jag kommer ha när jag flyttat nån gång i livet ; )

2008-08-06 @ 11:45:55
URL: http://jonssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0