.

För att göra en kort historia ännu kortare så slog jag lilltån i duschkabinen idag.
Det gjorde satans ont och jag vågade inte titta på min stackars lilla tå på flera minuter,
då jag var ganska säker på att den gått av, lämnat övriga kroppen och skulle ligga som en blodig liten knöl någonstans i badrummet. Fantasin är det inget fel på, alltså.
Så värst illa var det ju faktiskt inte, men röd och svullen blev den, och är fortfarande.
Det jag nu funderar på är om jag hade kunnat sjukskriva mig om den verkligen gått av, och därmed om jag ska göra om hela proceduren imorgon och faktiskt sparka av skiten då och ha en trevlig semester resten av augusti.

Det är så här på nattkröken dom djupa tankarna kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0