.

benice har tråkigt. Tur som satan att jag inte börjar sju imorgon, för jag är verkligen nada trött.
Har suttit och kikat på kläder på hm.com, och jävlar vad mycket fint det finns.
Hittade två par jeans på herrsidan som jag blev helt kär i. Ett par mellanblå och ett par ljusa.
Kanske lite fel med ljusa på hösten nu, men jag har ju faktiskt aldrig brytt mig nämnvärt om vad som är inne och inte.
Även lite cardigans, hoods, tishor och annat smått och gott.
Synd att det är fruktansvärt knapert med pengar just nu, men med tanke på att jag får lön om sådär 22 dagar borde jag kanske kunna göra vissa investeringar. Synd bara att jag inte har en aning om hur mycket jag får.
Aja, mycket onödigt snack nu.

Sjukt att det inte är något alls av intresse på tv just nu. På en söndag brukar väl det visas en och annan sevärd fim tycker jag, men icke. Paradise Hotel-maraton börjar halv ett, så om inte annat blir det väl några avsnitt sånt.
Tanken är ju att kliva upp sådär redan vid niotiden imorgon för att kunna vara först på stan när dom öppnar.
Slippa massa folk och kunna gå runt och leta något lämpligt att ha på sig till bröllopet utan att bli störd på alla andra som handlar som jag har en tendens att bli. Mycket onödigt snack igen.
En sweet-chili på Jambo ska jag iaf ha. Fy fan vad jag längtat efter en sådan länge nu.
Knapert med pengar var det ja..


Kommentarer
Postat av: Alex

Så man kan inte ha ljusa jeans då? DÅ vet du ju ändå vad som är inne och inte till skillnad från mig som ibland blir kallad modebloggare och allt.

2008-08-06 @ 10:00:26
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Ååh, en sweet-chili på Jambo! Ska vi köra en fika/lunch någon dag? Ge mig ditt schema så klämmer vi in det. Hör av dig!

2008-08-06 @ 10:07:58
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0