.

What a day, what a night.
Igår var jag på mitt livs första möhippa i sällskap av min syster, 6 okända tjejer som numera inte är så okända, och den blivande bruden i fråga, en av mina kusiner.
Vi var på picknick, klättrade i berg, åt mat, drack vin och knäppte två minneskort fulla med kort. 
Hemfärden påbörjades vid midnatt, i en jätteliten bil fylld med fem tjejer, utan helljus och i ösregn.
Men vi överlevde, och strax efter halv ett var jag tryggt hemma i lägenheten. Och jag gissar på att övriga reskompisar kom dit dom skulle också.

Imorgon ska jag jobba. Sådär kul, men jag jobbar eftermiddag så jag kan kolla på tv och äta glass större delen av arbetspasset alltså. Inte helt fel att få betalt för några av sina favoritsysslor inte.

Det var väl allt spännande och ickespännande jag hade att bjuda på.
Blir i stugan hela veckan till fredag, sen vankas det bröllop på lördag och på söndag ska jag vara seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0