Lörrrdagg

Imorse klev jag upp klockan 9 för att kolla på Doktor Snuggels.
Det var så jävla jobbigt så jag gick och la mig igen när det var slut och vaknade halv 12.
När jag kommer upp ser jag att det är repris från morgonens Dr. S.
Jag svor en liten förbannelse över Barnkanalen och satte mig och läste HT.
I HT stod det lika mycket intressant som vanligt. Ingenting alltså.
Hittade en volvo v40 som jag tyckte mamma skulle köpa. Hon tyckte nog att jag skulle ge henne pengar först.

Förut skickade jag sms till Frida och frågade vad hon gjorde.
Hon svarade att hon satt i en bil.
Jag frågade om hon var kidnappad.
Sen svarade inte Frida mer.
Eh ?

Snart ska mamma, Bea och Fredrik in på marknan.
Jag dissar den. Det är blött och kallt ute.
Jag gillar inte när det är blött och kallt.
Fast egentligen är det enbart av bekvämlighetsskäl jag inte följer med.
Jag orkar helt enkelt inte sminka mig och fixa håret nu och sen måsta göra om allt innan jag ska ut ikväll.
Det är för jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0