Jag vet..

Jag lovade att jag skulle skriva något roligt här nästa gång jag skrev.
Tyvärr kommer det inte bli så, det har inte hänt nåt roligt som jag kan skriva om.
Skulle ju iofs kunna myta ihop en massa kul som hänt, men det verkar ju lite väl.. Ja..

Igår ringde Frida.
Inget konstigt med det kan man tycka, tills hon i princip öppnade samtalet med frågeställningen
"Hur har sjöjungfrurna i Lilla Sjöjungfrun sex?"
Vi diskuterade saken en stund, men kom inte fram till hur dom gör ändå. Dom kan ju inte direkt ta av sig fenan..
Mysterium olöst.
I övrigt pratade vi bara om mer normala saker. Vad vi skulle äta till middag och så.
Båda skulle äta fläskfilé och potatisgratäng. Vad är oddsen för det egentligen?

I förrgår anmälde jag mig till högskoleprovet. Väldigt vuxet av mig att ta tag i saken.
Nu skulle jag bara behöva ett trevligt jobb så jag fick lite mer pengar än inga alls..
Men man kan ju inte samla på sig hur mycket vuxenpoäng som helst på en och samma vecka, så jag tänker nog inte ta tag i det riktigt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0