Jag gör mycket viktigt om dagarna

Fy fan vad jag tycker om att inte gå i skolan..

Planerna för dagen var storslagna.
Jag skulle tvätta, städa garderoben, vattna tomatplantorna, byta lakan i sängen, laga mat, göra ansiktsmask, noppa ögonbryna...

Jag sov till 13. Slängde in badrumsmattan i tvättmaskinen för den var så äcklig. Klädde på mig. Vattnade tomatplantorna. Läste HT. Åt några kex. Tog ut mattan och hängde den på tork. Borstade tänderna. Satte mig här.
And thats it.
Effektiviteten är inte på topp idag. Oväntat. Nej.

Fast jag ska faktiskt göra mat sen. Tänkte göra lasagne eftersom det är den enda maträtt utom makaroner och korv jag kan typ. (okej det är kanske inte såå illa, men nästan)

Imorgon ska jag på cul på introduktion för min kurs jag ska läsa.
Tur att det börjar kl 13, jag är inte så van att kliva upp tidigt längre om man säger så.
Har haft en snittsömn på 12 timmar per natt den här veckan.
Det är jobbigt att vara halvt arbetslös, ohja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0