Jag borde få något slags pris

Så har man varit uppe i ungefär 10 timmar och är redan trött om ett as.
Jag är inte förvånad, men börjar bli ganska less på detta.

Var trevligt på bockarna med Alex, Maria och Frida iaf.
Jag var nära att beställa en andra omgång pubmacka när jag ätit upp den första,
men jag blev för snål. Rent praktiskt hade jag nog fått i mig den utan problem.
Jag har ju jobbat på att töja ut magsäcken sen jag blev lite såhär halvt arbetsfri..
Det finns ju inte så mycket annat att hitta på än att ligga på soffan och äta kakor liksom.
Men jag klagar inte, jag gillar mitt nya liv som slacker.

Nä, nu ska jag och mysmongot Nisse gå och slänga ner oss på varsin kudde och dra täcket över oss..
Det känns så normalt att jag sover sked med min katt.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0