Jag är tjock, på insidan

Igår lekte jag hos familjen Hodell i skogen. Det var mys. Jag fick tacos.
Innan jag fick tacos tröck jag två hambugrare på McD.
Efter jag fått tacos åt vi (jag, Frida och Anna) chips och polly.
Det är konstigt att jag inte är fet.

Idag ska jag dock vara aningen nyttigare och dippa gurk- och morotsstavar.
Fast jag kunde inte hålla mig från att köpa en coca-cola som jag ska ha till, men jag kan ju inte överdriva,
min kropp kan ju få en chock om jag bara ger den nyttiga saker.

Idag har jag ätit kycklingfilé fylld med ädelost.
Jag var mycket skeptisk eftersom den var full i mögel. Alltså mögel med flit. Det skulle vara så.
Men tro det eller ej så var det faktiskt riktigt gott.
5 vuxenpoäng till mig där.

Nu ska jag kolla på Svensson, Svensson.
Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0