Jag är en trött säl

Jag måste göra något åt mina sömnvanor. Punkt.
Nu har jag varit vaken i 11 timmar. Jag vaknade alltså runt 12 imorse. Det känns som jag varit uppe sen fem. Minst.
Undra om min kropp håller på och tar igen 3års sömnbrist nu?
Det var ju inte alltid man fick sin skönhetssömn när man gick på gymnasiet.
Okej, nu lät jag gammal.. Läskigt.
Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag sover, jag är lika jävla trött ändå.
Att jag är så trött skulle kunna bero på att jag inte är ute och får nån friskluft.
Mitt liv som slacker innebär mest sälande på soffan. På sin höjd kan jag gå ut och hämta posten.
Nä, jag måste göra nåt åt det här. Jag känner mig ju som 80.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0