Jag är effektiv

Idag klev jag upp halv 12. Riktigt stolt över mig själv.
Var vaken redan 10.45, men eftersom det var så jäklarns mysigt i sängen låg jag kvar.
Har även duschat och sminkat mig idag så jag ser ut som en normal människa.
Dock är mjukisarna på, men det får dom. Palla ha jeans?

Snart ska jag diska.. Eftersom våran diskmaskin har tagit livet av sig.
Mamma hade skrivit en lapp : "Du får gärna diska"
Med "får gärna" menar hon egentligen : "Du ska diska"
Jag vet att hon blir sur om hon kommer hem och jag inte har det.
Och hon vet att jag blir sur om hon skriver att jag ska göra nånting.
Så jag ska faktiskt göra det, snart.

Håller även på å tvättar.
Och tänkte byta lakan i sängen sen.
Jag är duktig idag.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0