Ibland blir jag less. som nu tillex

Nyss sa mamma - "Men däääär har du ju inte tid att sitta" när jag satte mig vid datorn.
Mamma har städhybris bara för att Bea och Fredrik kommer hit ikväll.
Hon måste alltid städa hela huset när Bea ska komma, och när Fredrik är med vill hon helst städa huset 2 ggr.
Nu tycker hon alltså att jag ska städa mitt rum och plocka ihop kläder så det är fint i mitt rum när dom kommer.
Suuuuug tycker lag benice om det.
Jag förstår inte varför jag skulle städa mitt rum för att dom kommer hem.
Det är ju inte så att dom ska vara där inne? Och om dom vill det så varsågod, men inte fan tänker jag städa.
Herregud. Jag blir galen på min lilla mamma ibland.

Nyss var jag och Bj tjockisar och åt pizza. Det var gott. Nu vill jag kräkas.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0