I-lands

Jag är less på att inte kunna sova när jag går och lägger mig.
Det skulle säkert underlätta om jag klev upp tidigare än tolv varje dag,
men det är ju inte det lättaste att komma upp före tio när man somnade runt 02.
Detta har alltså blivit en ond jävla cirkel och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den.

Idag har jag pluggat nk. Satt och svarade på massa oinspirerade frågor om mineraler och atomer.
Efter ett flertal besvarade frågor tittade jag ner i blocket där jag skivit ner lite anteckningar och så.
Jag såg inte vad det stod. Jag har varit borta från skolan för länge så jag har glömt hur man skriver.
Bokstäverna var överallt och den som kan urskilja a, d, e och o i den texten gör det bra.
Allt såg likadant ut. Som när man skrev "låssas-skrivstil" när man var liten. Helt jävla oläsligt.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har utmanat dig, läs min blogg :)

2007-09-24 @ 19:28:40
URL: http://annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0