Hur gör man?

Varför blir det aldrig nån volym i mitt hår?
Det spelar ingen roll att jag fönar det efter konstens alla regler - Det händer ingenting.
Volymschampo ger ju ungefär lika mycket effekt som om jag skulle använda endast vatten.
Med volymmousse händer det inte ett smack heller, håret blir om möjligt lite strävare än vanligt. Ingen hit alltså.
Det enda jag kan göra med mitt hår är att spreta till det med vax.. Och det är ju sådär kul.
Nä, nån mirakelprodukt borde det finnas där ute, det gäller bara att hitta den.

Nu ska jag klä på mig.. Jag tror inte att mina kumpaner vill kännas vid mig om jag kommer i min gröna handduk.. Och ingen annan heller för den delen. Jag skulle nog inte ens komma in.
Rolig tanke dock.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0