Glömde..

.. att klaga på min förkylning som bestämt sig för att stanna i mina bihålor på livstid verkar det som.
Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta?

Jag har använt nässpray i  nästan 4 veckor nu. Det har gått åt några flaskor så att säga.
Och nu * trumvirvel * är jag - BEROENDE.
Tar jag det inte går det inte andas överhuvudtaget. Less jag bliiiiiiir.
På förpackningen står det att man inte får använda det i mer än 10 dagar i följd. Det har jag kan man säga.
Det står att man kan nästäppa av att använda det för länge. No shit sherlock?

Men vad ska jag göra då? Jag är inte skapt för att andas genom munnen, det går inte..
Får jag inte andas genom näsan så kan jag varken sova, äta eller prata.
Så vad gör man?
Fortsätter använda nässpray och är icke-täppt i näsan? eller
Slutar med nässpray, går runt och är snorig och i andnöd i nån vecka och kanske blir av med det sen?
Jag tänker köra på alternativ ett, hur korkat det än är.

Nu ska jag sova i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0