Fredag

Idag klev jag upp 12.30 typ. Jag fattar fortfarande inte hur jag kan sova så mycket.
Undra om jag borde gå och göra en hälsokoll eller nåt?
Trots att jag var zombi som alla andra dagar så skuttade (okej, jag skuttade inte alls) och duschade och sminkade mig. Väldigt stolt över prestationen.
Sen kikade jag på Nordkorea - Nigera tills mamma kom hem och vi skulle åka på äventyr.

Först åkte vi och kollade på ett hus mitt emellan Bjuråker och Delsbo.
Det var fint, men hade konstig planlösning och fula tapeter. Fanns dock ett jättesött häbbre(?) med sovloft som jag blev lite kär i. Och dessutom en gäststuga som jag hade kunnat flyttat in i och fått plats med både säng, soffa, tv och massa garderober.
Fast varken jag eller mamma ska flytta dit. 540tusen för det där lilla minihuset var lite väl mycket.
Så vi åkte till stugan.

Åt med mormor och Rosa och satt och pratade om viktiga saker.. Som att mormor hade dansat för sig själv till nån ny cd-skriva hon fått och att vi borde bygga ihop alla stugor på tomten och ha kullvertar mellan så vi slipper gå ut när vi ska till varann när det regnar.
Sen plockade vi ur kylen och frysen och åkte hem.
Jag fick köra för mamma drack vin till maten och även likör till kaffet. Jag hade inte druckit vin. Jag drack vatten.

Nu ska vi kolla på sista Beck-filmen och mysa.
Vi är så söta jag och mamma när vi inte stör oss på varandra.

Fruktansvärt tråkigt inlägg. Väldigt ointressant för världen att veta vad jag gjort idag.
Men jag ska bättra mig, jag ska skriva nåt roligt imorgon.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0