Dagens i-landsproblem

Problem 1.
Idag fick jag kliva upp klockan 10 för att det skulle komma en kille å laga tvättmaskinen.
Han lagade inte tvättmaskinen. Den var för trasig. Alltså klev jag upp i onödan. Helt otroligt.

Problem 2.
Min nässpray är slut. S L U T. Jag ringde mamma och bad henne köpa mer.
Då fick jag en föreläsning om att jag blivit beroende och att jag inte fick använda nässpray mer.
Hon skrev alltså på min dödsdom ungefär.
Jag får ingen luft. Ännu en gång, JAG KAN INTE ANDAS MED MUNNEN! Jag är inte konstruerad så.

Problem 3.
Mamma sa att hon hade nå grejs som var bättre och skonsammare än nässpray som jag skulle ta istället.
Det är nå droppar som man ska andas in genom en näsduk.
Dom funkar inte. Nada. Händer ingenting.
Jag kunde lika gärna ha luktat på min parfym.. Så effektivt är det.
Det enda som händer är att jag blir tårögd och det svider i halsen.

Tack gud, tack världen. NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0