Dagen då jag faktiskt gjorde nåt.

Idag har jag slagit på stort och både duschat, sminkat mig och haft nåt annat än tshirt och mjukisbyxor!
Det såg hopplöst ut ett tag, jag var fast i lodisträsket, men jag tog mig ur det. Helt otroligt.

Min naturkunskapslärare kan vara en av dom skönaste lärarna jag träffat.
Lite synd att kursen är på distans och vi i princip bara kommer maila med varandra.
Fast typ en gång ska vi på Broman och labba.
Då ska jag nog slinka in till Peter Lind och säga "Ni ville se mig". Det är intern NV3b humor. Men det är roligt.

Ihelgen äre marknan också. Årets happening om du är upp till 15 eller om du är i behov av strumpor och nougat.
Jag är inte så ivrig. Men jag är inte så ivrig på något nu för tiden.. Måste nog ändra på det.
Även att Bea och Fredrik kommer hem över helgen. Det ska bli trevligt.

Imorgon kanske jag får 2 tshirtar jag beställt om jag har tur.
Och om jag har ännu mer tur så kan jag t.o.m ha dom.
Vore ju inte helt fel.

Nä, nu ska jag knåpa ihop ett personligt brev som jag ska skicka till Vemdalen så dom ger mig ett jobb.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0