Bajdeväj

Idag påminde Frida mig om när vi sist åt på Noj's och hade romantisk middag (Appropå att vi var på Nojs idag då)
Då kom jag ihåg det. Det var mysigt.
Sen berättade hon för mig att det var en av gångerna jag varit kattvakt hemma hos Regina och Jonas och att vi gick hem till dom sen vi ätit och kollade på film, åt chips och sen sov i vattensängen tillsammans.
Jag kommer inte ihåg det. Inte överhuvudtaget. Jag har verkligen försökt, men det finns inte.
Det är ganska läskigt.
Jag blir rädd för mig själv.
På riktigt.
Jag överväger fortfarande alternativet att det är Frida som lever i nån bubbla och tror att vi har sovit tillsammans.
Bara önsketänkande från hennes sida liksom.. 

Btw har jag blivit medlem på Facebook nu.
Jag vet inte om det är bra eller dåligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0