2 aktiva dagar på rad - rekord !

Idag har jag gjort ännu en insats som vänlig lillasyster och hjälpt min bror att flytta.
Snel hest.
Blir ju så jäklarns sugen på att flytta själv så det ilar i tandköttet typ..
Men det ska nog bli av med det å.. År 2009 ungefär.

Jobbet ringde idag också och sa att mina jobbkläder som jag beställt hade kommit.. Synd att dom inte ringde och sa att jag kunde få jobba. Känns lite onödigt med jobbkläder när man inte får jobba.. Men ja, suuug.
Jag ska söka jobb, snart, om en stund, när det står 100kr på kontot, då ska jag söka jobb.
Jag kan ha kläderna hemma sålänge. Det kommer se normalt ut.

Nu ska jag gå å kika på idol. Hoppas Andreas åker ut. Jag gillar inte honom.

Tjarå

Kommentarer
Postat av: Alex

Anderas är duktig, dumma du.

2007-09-30 @ 08:13:22
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0